2018年6月23日 星期六

180623六夜26°C 93%:巴西幸保出線機會

   更正:蒙網友指正,逼和阿根廷的是冰島而非瑞士。
   隨後的新聞多少證實,阿根廷過去兩仗的確鬧情緒。聞說球員要換帥,但足協不允,理由是此前已換過兩個,俾唔起分手費。美斯等7名主將打算世盃後退出國家隊。
   對我來說,除了足球,阿根廷最出名的是牛肉、 民粹女王Eva Peron(貝隆夫人)和Andrew Lloyd Webber的名曲"Don't Cry for me Argentina"。但作爲南美的富國和唯一的白人大國,過去這30多年,不止一次宣佈無力償還外債,管治上更似failed state。

   足球好講運,爆冷預咗。但同日三場波都峯迴路轉,難買過3T。世盃昨日做到了。
   頭場巴西第二仗,適逢海外親人回來,家族聚餐,飯後首次全家睇波。巴西上場被逼和,今場對哥斯達黎加發奮。但強攻90分鐘,次次都射正龍門企位。對手也有威脅,但同樣唔入。但一補時就如電影轉快鏡,巴西立即入波。此旺彼衰下,尼馬在吹雞前執雞開齋,補償上場俾人睇住離食既無奈。
   巴西贏波合理,維持出線希望對世盃也好,否則億萬擁躉會好冇癮。
   但哥斯攻守都不差,90分鐘都頂咗,就衰最後6分鐘,亦命也。
   二場尼日利亞vs冰島,我睇咗上半場,發覺冰島攻勢凌厲,射罰球亦近磅,絕非高大衰,惜無所獲。下半場反比尼日利亞攻破,氣勢逆轉,終再輸多粒。可惜了,下屆加油。
   尾場塞爾維亞贏瑞士,我冇追。看入球片段,同樣是下半場反勝。
   但呢場既焦點唔係「波」而係國恨。90年代南斯拉夫隨蘇聯集團解體,按民族、宗教背景,分成7/8塊。其中塞爾維亞在南國的位置相當於中國京津冀,反對分家,對一些地區動武,過程中被指犯下種族滅絕罪。
  其中以阿爾巴尼亞族裔爲主的科索沃受害最深,故最憎塞爾維亞。08年宣布脫離塞爾維亞獨立,但塞爾維亞不承認。
  南國解體導致的內戰中,不少居民逃往西歐。昨日巧在瑞士入的2球分別來自2位阿爾巴尼亞裔球員。2人入球後,都以象徵阿國國旗的雙鷹手勢慶祝。事後梗係唔認係政治啦。

沒有留言: