2018年6月16日 星期六

180616六午後豔陽31°C 61%:神級阿C

   想知西班牙頂唔頂得住靚仔(但更似膠面)C,破例半夜起身,但過咗半個鐘才懾入。
   西攻葡守,留C朗突擊。最後個人包辦3球,逼和對手,確證神級。
   第一個十二碼係阿C賺番離既。第二個波雖然射得快,但靠對方門將漏油。關鍵在完場前蛾眉月前的罰球,僅僅飛過對方人牆跳起的左上方,彎入龍門左上角。掂網時沙一聲,仲有力度,神過昔日碧咸既七旋斬。
   西班牙全場佔優。上半場的短傳有巴西咁準,但幾乎都係第一時間,唔似巴西站站拖。三個入波都清脆。被逼和在於下半場中段起放慢。或因上半場太快,後勁不繼。有冇冠軍相,關鍵或在氣力與門將。
   此前的烏拉圭對埃及排在飯後,更睇足全場。烏拉圭高半皮,控球多,但冇乜威脅。埃及「美斯」全場坐冷板,亦神級佈局。全場頂住,惜最後兩分鐘被門前頂入,亦可說死守必失的教訓。
   今晚9點會睇David對Goliath。唔捧美斯,只盼弱者爭氣,球王爲國出征轉運。

沒有留言: