2018年6月14日 星期四

180614四27°C 83%近午:真人最怕「虛擬」?

   美國投行Citi(花旗)說,佔40%人力的營運科技部未來5年或用機械人取代1萬名員工;人力主要在銷售、研究。德意志銀行說,以往「人像機械那樣工作,明天則機械像人那樣工作。」
   自從八達通取代收銀、點數、解款,我就說大把手工會被電腦取代。新一代難晉升,問電腦啦!
   幾年前Google News用電腦代人蒐、編新聞,編輯記者死都話質量不如人。今天再也冇人講。
   今報載〈AI拍科幻片 拼接舊戲加「換臉」48小時完成〉,但對白語無倫次。處女作確得啖笑,但AI的學力非人可比,三個round後話唔定James Cameron都驚。讀緊編劇要諗諗,現職準備再培訓!
   《Economist》也說,醫學界請AI代「睇片」。先輸入萬計的人體掃描片,教AI軟件邊的陰影係腫脹、損傷、變異、腫瘤...。AI頓悟後。接過真病例,睇片快過準過醫生。
   下一步會否係PC/Mac鏡頭前加個便攜的掃描器,人人可在家做檢查?手機過數後,開電腦解衣,用鏡頭對準有關部位,讓網絡另一頭的醫院拍攝。AI睇片後,一個鐘即回傳報告:圈出影像上有異的部位,請閣下依時回來抽血、做內窺鏡、切片。醫生不致失業,但肯定輕鬆得多。
   有人會大譁:解衣後,點知唔會被人係另一頭hack,網上直播我既重點?係架,「借錢梗要還」,驚就唔好玩。

沒有留言: