2020年11月27日 星期五

201127五晚21°C 69%:下一輪要睇聖誕

舞組+流感,確診飆到近百。內地首席專家再促港全民檢測。但香港行唔通:首先係人工貴、效率低,冇成本效益;次之係逆反心理強,徒予本土口實。內地做得到,一則黨全知全能,無人不從;二則人工低、黨工多,成本效益高。

但客觀上,我估呢一輪已近頂,接着要睇聖誕。

今超好天,外出辦事,行咗萬幾步,補番前幾日唔夠數。但途中出了點意外,幸虧只傷及皮肉,十分感恩。現在每過一天自理的日子,都是賺的。

我若長命百歲,那絕對是恩賜。無論幾注意飲食起居做運動,有的嘢都冇法子防。我就唔敢話自己唔會有癌、癡呆、柏金遜…。萬一真的打到離,不怕說,不知如何是好。活着只是家人的負累。

先父老來冇錢睇病死拖,最後中風半癱瘓。當時我不在港,飲食、去廁所、沖涼全靠母親和妹妹餵抬。這種24/365的關顧,誰都會逼瘋。每見新聞裏的倫理悲劇,身同感受。只能祈求上主讓我得免。唔喺爲自己,而係爲家人。

再說由細到大,天生手腳笨,小時更頭重腳輕,生活中的意外似乎一直與我同在。幾歲時在廣州,住家連父親的鋪頭共三層。鋪面係貨倉,二樓我叔住,父母、我同湊我既媽姐阿燕住三樓。廣州百年前的舊樓,木樓梯,好斜,冇燈,上落有聲。我幾歲時上落要逐級爬,不止一次碌落離。好在只碌咗幾級,否則唔死都傷殘。能活到今日,已經好有福份。

史上有數的球王Diego Maradona猝死,年僅60。好多人哀傷。但不怕說,我不是他的fan。我睇運動員,不以勝負爲檢驗真理的唯一標準。此人即便在球場上都唔係好磊落,場外似乎更一塌糊塗,否則就唔會癡肥到久病纏身。希望這一代的美斯、C朗唔好學佢。

1 則留言:

匿名 提到...

鞋要不鬆,行路集中精神在路上情況,便少生意外。腿累時提得不够高,容易絆腳。