2020年11月22日 星期日

201122日晚24°C 85%:A real Silent Night?

專家上周話第四波離緊時,我還以爲專家五成話八成,等你我打對折回應都有近四成。

而家翻頭睇,專家原來係打真軍。第四波至今已去緊一個禮拜,仍處升軌,而且上坡幾steep。怕仲要緩升幾日先到頂,然後周末穩住,再過一周先回落。降軌怕又要行十日。

好彩既話,聖誕可鬆一鬆,事後最多又爆過。唔好彩既話,Bar、dancing floor同唱silent night,老蘭、阿So…普天同㷫。

跳舞組3日累計80單。跳交際舞,partner間口鼻既距離怕只有20 cm,僅次於情侶。而且跳完隻Tennessee Waltz, Patti Page 唱口,少不免要”Change Partner”。有此後果可以理解。

跳舞組有人對記者話,佢地呢個圈子有幾百人,相信係包括:職員、導師、學員。若此,今後幾日陸續有來,怕要近周末先爆嗮。埋單會否有150?

今晚WhatsApp話,港人最愛既澳牛,明起再次自我封關。但與此同時,有新開既酒店自助餐歡迎大家。睇視頻,凡爾賽宮咁豪。但一轉念,唔喺話病毒係固體表面可存活幾個鐘乜?But美食嘢既羹、夾,上手揸完到下手。一場自助餐,頭尾個幾鐘,少說也有幾十人揸過。難道規定食客戴醫用手套乜?何況排住隊行經食物鏈時,口氣也可能波及食物、隔離…。

我唔喺想倒人米、掃人興,但實事求是,唔想下一波爆個自助餐組,更唔想自己見報。

沒有留言: