2020年11月25日 星期三

201125三晚23°C 80%:To Biden, a big Like

勁舞組勢如破竹,至今累計250單,怕今後都冇其他群組破得了。但確診增幅放緩,只要不鬆懈,一周內可望到頂。

本來到頂後會停留幾日,然後逐漸回落。但隨即留英生回來過聖誕,當又爆一輪。

看先後三位特首可知,留英家庭份屬頂尖階層,冇得封關既。

你估有冇1%既精英家庭有子女北上留學?這不但說明中國的軟實力與西方差天同地,更說明爲何今日港人由中到青,唔反已算俾面。

林鄭今日首次係冇泛民搞局既情形下,輕鬆讀完來年大計。我呢個年紀既中產,唔怕講,幾乎唔使理:增福利輪唔到我,加稅亦唔合格。

本來牙醫與我有關,但整過牙先知:整牙由頭到尾係手工作業,醫生往往要聚精會神搞足大半個鐘,唔同一般內外科,睇一個症只須幾分鐘。因此,公家牙醫睇唔到幾多人。有事怕九成九要幫襯私家,隨時一萬幾千,基層長者會幾吃力。

但牙醫工作辛苦費時,好難增加服務。除非十年後,有牙醫機械人可以幫手。

一眼掃過標題,講得最多既係1. 基層福利;2. 融入大灣。說是今後10年都夠地起公樓。希望兌現。但唔怕潑冷水:即便依約交貨,到時肯定仲係唔夠:a. 市民的預期上升,嫌單位細、地段唔好、分家攞多個單位…;b. 人口增加,包括南下和南亞的移民。到時政客、壓力團體仍然有得鬧。

2作爲國策和國安關鍵,必定不惜工本谷到盡。上去的人有福了,天國是你們的。港媒藉港青的口來冷嘲熱諷離係廢既。這是in今後十年二十年的國策,明知你今日會鬧。關鍵係今後兩三年內快速落實。面對港就業機會萎縮、薪水停滯,上面大量製造機會、提供各種補助,畢業生除非移民英、澳、加,否則面對本土與大灣日間收窄的就業差距,須就自己今後的幾十年作出抉擇。

第一批北上的,相信是基層新移民的下一代。呢的大陸人‘二世’唔會咁抗拒普通話、簡體字,與內地親戚有往來,可以接受番大灣區工作。他們不一定喜歡大陸,但心態會比較正常,唔會視之如蛇蠍,拒絕往來。這一代上去後十年八年,成爲第一代的港中混血。接着香港國安教改後訓練出來的下一代出道,他們的抗拒力普遍會少很多。The rest is history.

當然,期間要看大陸的發展。以過去十年看,不能太樂觀。但只要不爆出新式文革,穩穩定定,香港也不會衰過今日。

夜了,最後講一句:雖然唔喺美國選民,但Biden 1st day,俾佢既內閣choice一個大Like。白宮幕僚長(相當於中國的中央辦公廳主任)國務卿、國安顧問、財長、UN大使…睇樣幾decent,唔喺大左。至於貿易部長係唔係華人,我倒不介意。且看防長如何。Anyway, good luck.

去切火雞啦!

沒有留言: