2020年11月21日 星期六

201121六晚23°C 86%:希望在明秋?

第四波果然勁:今日確診43,本地佔36,13宗無厘頭。聽日可能仲勁,因爲今日初步確診>60。跳舞羣組兩日累計已32單。呢一波高潮一日百單唔咁話唔可能。

與此同時,發達地區似乎一齊勁爆,西歐不特已,連日本都創新高。

呢場仗怕真喺要等過半人打咗疫苗之後先至完,仲要捱大半年。

疫苗現正搶閘:美國1.大廠Pfizer+德國BioNTech;2.Moderna兩種已向美歐申請緊急應用,公衆信心應該也領先。

中國當然不能執輸,不過初期怕只能送去發展中地區。港澳建制也會請纓,但香港怕有一半人會靜觀其變。

俄羅斯也不甘後人,普京女兒早已接種。

牛津研發的一種據說對長者特好。可惜我冇BNO,否則一定爭做guinea pig。不過冇問題,上主自有安排。

若關鍵在疫苗,按普及先後,相信依次係美歐、俄羅斯(人少,可以食自己)、東亞(靠美歐和中國供應)。若此,香港怕至少要明年年中先可以解除警報,九月正常開學。

日前傾起,我唔信東奧明夏開得成。即使唔俾觀衆入場,運動員也顧忌。除咗個別項目有的國家係國技(例如肯尼亞的馬拉松),獎牌hopefuls大都來自富國(包括美、歐、澳、日)、中、俄。但疫情偏偏專蝦富國:國家越自由,國民越富有,活動範圍越大,播疫風險越高。頂尖運動員萬一出賽染疫,即使復原,也可能難以回復巔峯狀態,問獎無望。莫說摔跤、柔道等貼身競技,即使拳擊、劍擊,長跑…,都隨時俾對手的口氣噴到。唔通帶住頭盔比賽乜?

所以,唔使念啦,繼續養性啦!睇今午我地邱局長見記者就知,旅遊氣泡者,泡湯旅遊也!

役所廣司再有型,換咗今日,都唔敢再拍《談談情,跳跳舞》。貼面跳探戈,等住入ICU啦!

沒有留言: