2020年11月12日 星期四

201112四晚22°C 80%:兩個驚奇

香港立會:泛民話‘總辭‘,但又竟有2人願留。醫界代表尚可理解,但’倒旗‘男?中央會否網開一面,以示反對聲音非不可忍?

美國:本以爲Trump衆叛親離,卻又穩下來,全營對外,法律程序未聞阻滯。雖然很難相信真能翻盤,但由此可見1. 此人確有把炮;2. 7,200萬票非同小可。真上6票vs3票的最高法院,不敢說鹿死誰手。

50/60年代睇電影,散場循例播”God Save the Queen”,全場起立。但總有個別人唔等播完就離場,坊間更有人將首英國國歌改爲“個個揸住個兜”。

林鄭這次北上,講得難聽的,正係揸住個兜。反修例跟住疫情,頭尾將近年半,庫房收入插水,紓困支出狂增,此消彼長,走勢看不到盡頭。搞得唔好,再一年就乾塘。

香港從來靠對外開放來維持富裕。被疫情封城後,淪爲孤島。750萬人靠你食我我食你,長遠如何維生?冇法之下,只好遞上個兜。我可以理解。但內地依家冇咁順攤:

1. 講疫情,你有我冇。你地的人想上離,用乜嘢好處離補償我既風險?

2. 講錢,我地內地30省市而家“內循環”,你來我往,彼此大把遊客和生意。你地香港人有疫情冇錢,人又少。放上黎,我賺得雞碎咁多,唔夠塞牙嚹。話唔定仲因爲播疫倒蝕俾你。我點解要放?

3. 講到底,你要大力補償我地,先有得傾。

我地香港錢就冇啦,於是只有用政治補救:大力收拾班上面最忌既‘黑人‘,作爲交換。

若此,好戲陸續有來,坐穩了。

你以爲然否?

沒有留言: