2020年5月17日 星期日

200517日晚29°C 74%:黃絲改策略聰明

    
    又有得講啦:中國駐以色列大使官邸內身亡

    由考評局高層有人實名po「林鄭滾蛋」可知,港人若十個有七個「反」,則包括教育、傳媒、文創、演藝、設計、廣告...的文教界,呢個比例更接近九成。
全港教師可能只有了兩三百個教聯、左校成員係藍既,其餘只有深黃、淺黃之別。記者更可能連左媒的都不一定藍,黃藍之比或大過99:1。
黃派人多勢衆,加上有理念、創意,善表達,玩起文宣離,自然㩒住冇理念、mundane死板既建制離打。
   因此,講到文憑試歷史科、警監會報告,輿論不問可知。

   但港教育界邊瓣係上面要刮離療傷既「骨」呢?總不會取締工會吧?

   疫情中懶理幾個月,而家先醒悟:疫情後,黃派改策略,減暴力成分,趁疫情集中力量攬炒經濟,專打以財團爲本的商場式消費。聰明:財團by nature係藍既,大商場既店鋪則要傍住藍離生存。因此,打倒商場就動搖建制經濟的根本,與此同時,間接幫本土的小店鋪,尤其是黃店。而用商場聚衆來趕客,贏面大過暴力。

   係唔係咁,let's see.

沒有留言: