2020年5月13日 星期三

200513三晚26°C 82%:又緊張了!

   俄羅斯連續12日新症過萬,總統新聞發言人中招。但死亡一如新加坡奇少。
   新加坡少可以相信:富可敵國,市容整潔,市民conform,醫療一流。
   俄羅斯就恐怕係:好多人感染後,還未入院就死係屋企、安老院,官方冇記錄。富裕醫療好的歐美大把呢種案例。俄羅斯更難免。
   歐美逐步放開,且看第二波有幾辣。
   美國死亡數字,看來下周就破10萬。若此,亦即4個月內,相當於3年韓戰和10年越戰加埋。這不是世紀浩劫是什麼?
   原來,抗疫最衰既全球領袖係巴西總統。且看巴西人下次係唔係仲選佢。

   港又緊張了!本地無案23日後終於斷纜,要重頭捱28日。而且,新案源頭不明,一家已有3人中招。
   有從祖國回港的巴裔告當局歧視,因爲要佢入住隔離營,而唔係居家、住酒店。
   啱既!你diu政府,我地一定撐。

   昨聽PK處長話通緝,仲以爲聲稱去年被警察強姦成孕流產的社運少女流亡咗。原來唔係,透過律師媽番警方(律師冇話,事主是否身在港。但有報紙話,為安全計,早已被家人送咗去海外)。處長咁就要攞多的證據出離,否則我地梗係信弱者啦!

    至於警監會調查報告,反修例既市民唔使問都唔會信啦。正如愛國人士唔會信國家隱瞞瞞疫情、阿侵追究有理。

    在此謹借今天《明報》頭版的《病房「姐姐」不做逃兵:位卑未敢忘憂國》
多謝過去一年住院兩個月期間,悉心照顧我既各位病房阿姐、阿哥。尤其感激東院一位阿姐。病房各種服務,例如清潔、收嘢、送嘢、...每日有定時。有一兩次我錯過咗,見呢位阿姐行過,問可唔可以幫個忙,補番我錯過咗既服務。唔係佢既份內工作,佢冇洒手,而且唔係喇埋口面,做得好好。
   有一晚我深夜見完呢位阿姐,第日清晨又見。問仲未收工?原來係隔離宿舍瞓。我諗唔夠八個鐘。
   又有一位阿哥,見我跌咗個膠水樽落地,崩咗個蓋,唔單止同我執番(我係被order 24小時臥牀,坐起身都唔俾),仲用膠紙黐番好個蓋。個樽而家仲係屋企。
   呢的係病房幫過我既朋友,我一概唔知姓甚名誰。醫護制服唔寫姓名可以理解。但希望的阿姐阿哥知道,佢地既辛勞有人appreciate既。唔係淨係醫護等專業人士先有人多謝。

沒有留言: