2020年5月11日 星期一

200511一晚29°C 84%:「革命」緊接疫情上

    藉疫情冬眠了近4個月後,「光復革命」緊隨氣溫,急劇回升。昨天母親節原來係去年大戲下半場的熱身。一晚捕200+人,街上再見火光,旺角初見去年年底營救理工外圍大戰的氣氛。
    唔黃唔藍的一般人,要有所準備,唔好以爲疫情過後就可以搏殺,把失去的時間搶回來。冇咁好死架!
    不過,比起香港的街頭革命,全球疫情厲害千萬倍。我們捱得過疫情,革命溼溼碎啦!

    唔好意思,連日都忘了一個全球話題:"White House down"(荷里活片名)。特朗普同彭斯都有唔止一個近身中招。這兩個全球最有權勢的人物堅稱自己冇事。But who knows?萬一陰陰下轉陽,正副總統都要隔離甚至臥牀,豈非輪到權力順位第三的特朗普死對頭衆院議長Nancy Pelosi話事?美國政策一夜間全部反轉?

   你估,14億人有冇人爲此去靈山求神拜佛?
   不過,Pelosi對中國可能重辣。

沒有留言: