2020年5月9日 星期六

200509六晚:So annoying

200510日晨後補:昨晚找不到的新聞今見MP:
德國Der Spiegel(明鏡)周刊引述本國聯邦情報局(BND)稱,華爆發疫情後,習近平1月21日與世衛總幹事通電話,希望暫緩公布病毒人傳人、以及pandemic (大流行病)的警告。
相隔9天後,世衛宣布此疫係「公共衛生緊急事件」。
BND估計,全球因此遲了4-6周才急起抗疫。
報道稱,德國需要中國供應防疫裝備,中方要求以樂於助人的形象示人。有德國外交人員上周稱,中方希望每批物資運抵後,當地能舉辦引起公眾關注的活動。

上述消息會否是特朗普死將住世衛、切斷供款的原因?也使人聯想到,中方隨後增撥經費給世衛。此外也解釋了,德國此前為何不隨其他西方大國針對中國。但現在為何又比五眼聯盟更兇?

以下200509晚上博:即日最麻煩的新聞:不記得早上哪裡看的文字版,但傍晚Now 也有報,唔係記錯。
德國情報圈說,主席1月21日接見被指親華的世衛總幹事時,希望世衛不要(相信是指暫時)說,武肺會人傳人。這據說令世人遲了一頭半月才警覺。
這會否就是特朗普反覆要中國負責的原因?
德國本來一直不出聲,現在不但和應5個英語國和法國,矛頭更直指層峰。Trouble!

另外的麻煩係:
精液驗出病毒:快的搶套!呢種武肺似乎無所不在:喉,眼,糞便,...。炎夏在即,汗水裡都有就大鑊。放工逼地鐵,隨時黐到隔離。
台修《兩岸條例》首讀 刪「國家統一」字眼:雖然早就係現實,但對岸怕仍然頂唔順。

好消息係:港大三合一療法可縮短住院日數近半,醫護壓力大減。但呢三種藥易唔易買架?
港仲有幾日就4個禮拜無本地感染。頂住呀!

正常:當局全港派發既Hong Kong Made(唔係Made in Hong Kong,產地係越南)重用口罩,俾人鬧到仆:私相授受,似底褲,有危險...。嗰個死仆街呀嘛?點可以俾 credit佢?

唔明?疫情放緩後,幾乎日日都有示威。但點解淨係和你-唱、lun?接續的餘興呢?唔係俾武肺拖低呀嘛?

沒有留言: