2020年5月8日 星期五

200508五晚:中美喜變臉

由我揀,港聞頭條唔係今午的立會藍黃鬥,而係:警官反/販毒兩棲,〈兩月內警員六宗刑事案〉。這結合鋪天蓋地的警暴指控,警隊急須接受道德和法治再培訓。
今午黃派不戀戰,必有後著。藍派論政弱,靠人多,要想循例過《國歌法》冇咁簡單。

今晚再見Happy Your。南韓一重開娛樂場所,就又見本土感染。香港good luck。

今日最戲劇性的係:中美掰面將近一個月後,突然就經貿通電話,還承諾在衛生上合作。中方唔怕主權被美帝侵犯?美方唔怕「引狼入室」?
但無論如何,好事!過去將近4個月的疫情,絕對係發夢都冇人估到既世紀浩劫。兩大國好心認真為世人做的嘢,為 post-pandemic打下基礎,以便下次8年10年後再臨時,唔會再生靈塗炭。
歐盟發起籌款的疫苗研究,美、中都唔參與。研究低成本的藥物、測試劑...,協助窮國抗疫,設計下次抗疫的全球合作機制如何?

麥當娜、諾貝爾和平獎得主尤努斯、荷里活影星羅拔迪尼路、珍芳達等200人呼籲各國在解除封鎖後,徹底變革,終止無限制的消費主義。
I couldn't agree more. 消費主義絕對不僅是內地那種conspicuous, exorbitant consumption. 也包括富裕文明地區講飲講食講玩,視為懂得人生的生活方式。
在家自煮,紐西蘭有機 Caesar salad 、和牛漢堡、意大利芝士、智利紅酒、法國甜品、藍山咖啡,伴之以blues,so 有taste。 但將所有食材萬里而來的 carbon footprint加埋,恐怕是另一種景象!
年前聽說Google飯堂主廚規定,所有食材來自50英里範圍內,起初不明,後來才明白。不僅是環保,也確保食材安全。樣樣都在十萬八千里外生產,要確保安全新鮮有益,絕不容易。
我地港人有錢有taste,以能夠享受到全世界最好的物資為榮。但把地球為我們taste的付出加在賬單上,恐怕就沒有那樣affordable了。

今天最感人的報導:
https://www.worldjournal.com/6929243/article-跨越173年的愛-當初-原住民捐170元幫他們-如今-他們反饋2

沒有留言: