2018年8月26日 星期日

180826日凌晨29°C 78%:有得震,冇得瞓

   不記得何時起不再戴錶。但與不再看報「紙」,應大致同時,或都是退休後。若此也就有15年。
   「紙」報應不會再看。香港冇地震,除非外出遇事,冇網、冇電,否則冇理由要再浪費紙、弄髒手才能知道世上有乜事。
   但手錶還是保留了一個,作爲先父唯一的遺物。將近50年前在港買的機械Omega,寄到美國給我。當時好像要600元,折合今天過萬。回港後塞在角落裏,怕有30年未抹油。近年家人拿來戴,走動如儀,雖然每日仍快兩三分鐘。瑞士《厲害》而不自詡,這就是內涵。
   但日前終又再戴「」,連沖涼都唔除。有朋友爲了游水,開始戴電子手環。聽落幾有用。
   手環二百零蚊,用藍牙接收手機的訊息。每逢手機有來電、WhatsApp...,又或set定時間,手環會震,顯示來電/訊者的身份,讓你決定是否開機check。
   這類手環其實以運動為賣點:除了戴住游水、測心率,可話你知行咗幾多步,夠唔夠每日8,000,又今晚瞓咗幾個鐘,淺睡和深睡各佔多少;坐得耐會震,提醒你起身行。
   戴了一週十日,覺得OK。少咗因爲行街時聽唔到電話俾人鬧,也無須不時開背囊、褲袋攞手機來check時間、訊息。WhatsApp裏的大group時來雜音。手環話呢的羣組來料,一於pass。
   我生性機械,好聽手環話。日常慣咗想做嘢,一坐幾個鐘,真係驚中風。而家手環一震話坐得耐,我就起身,行勻斗室有空地的角度,兜它十個八個圈。
   後來又發現,手環可預設時間和事項,到時震一震,叫我食藥、煮飯、沖涼、出街...,有助失憶的老人 
  我戴的手環是大陸貨,賣二百鬆的蚊。雖然叉一次夠用一周,但有4大局限
  1. 只能接收手機來訊,冇鍵盤,不能回覆手機。手機離開藍牙範圍,手環只是電子錶,有時間,可響鬧
  2. 屏幕細,只能展示來WhatsApp的身份加三兩個字內文,睇相睇片仍要開手機;
  3. 不能俾錢,唔係八達通;
  4. 似乎只識中文,用語偏向普通話,本土派同英文用戶唔
  但同類的外國手環多的是。再高一級當然是Apple錶,應可對應上述4種局限。

沒有留言: