2018年8月8日 星期三

180808三近午30°C 78%:Who cares about FCC?

   駐港外記請面臨DQ的獨青首領演講。外交部首次出手,講明不Like。前者在內地職責上管後者,後者則職業上慣反建制,各爲其主。但曲高和寡。港人多數唔知FCC係乜,唯政、媒、文化界愛炒。
   的確,由英治到到今天,外記留港無須經外交部批。但以往也沒有港人公開要獨。港人越反,上頭加大反作用力,純屬牛頓第三定律。
   西方鼓勵你爭權,官民持續頂牛,最後達致均衡,形成政治秩序。但中共漢人脾性,要求民間識做。你自律,我默認;你壓過來,我覺得受威脅、冇面,也就壓回去,加倍奉還。你越反,我越緊。中港近10年落入惡性循環的升軌,看不到盡頭。
   但港人慣咗英治下無規律的自由,新一代要率性「去到盡」。又以為英式法治是防共的鐵布衫,鄙視漢/華式的「自律」。但其實,言論到底有冇限度,呢一刻連自由王國也講唔清楚。反報今稱〈Google蘋果fb刪名嘴陰謀論 稱難容傳播仇恨;網絡審查成「新常態」自由派反應兩極〉。
   但其實,二戰至今73年,至少係自由民主既西方,鬧希特拉係言論自由,讚就唔係。咁算唔算底線?現只不過輪到中共話,鬧港獨係港人既自由,爲其提供平台唔係。
   誠然,希特拉殺咗600萬人,港獨至少到目前非暴力,不能一概而論。但都話架啦,中共將言論也看作行爲。
   你diu?我好明白。咁你想再佔中/起義定移民呀?

沒有留言: