2018年8月19日 星期日

180819日夜29°C 82%:給手J有得博

   180820一後補:想落,明知中港靠外貿,踢中港出WTO,似乎想香港冧、內地學蘇聯咁崩潰。咁樣話唔定香港真係可以獨立。
   明知現實中冇可能,但這樣倡議可逼中方忍唔住出橫手,令全球譁然,從而大衛打敗哥利亞。
      
   趁特統對華殺得性起,本月頭條人物(圖,取自AD)加一腳,說特區只是北京傀儡,勸特統改《美國-香港政策法1992》,踢中、港出WTO。
   港法與內地法逐漸拉近後,此語不但「煽動」,更有吳三桂之嫌。至於當局有冇case,事主致函特統前,當與法界同情者度過。
   直覺上,港以英法爲本,只要不提暴力,玩大佢,賺8可能只蝕2。特區唔告交唔到差。但法律程序少說也一年,期間庭內庭外官民鬥法,港人加深分裂,西媒定期炒,說不定美英也不得不表態。
   新法律觀下,當局照理會贏,但怕只能判三幾個月,卻速成一個國際知名的自由鬥士。出來後周遊列國,宣揚特區的「本質」。如今港人遍天下,到處都有擁躉。加上中國樹大招風,各國都有反華的人。呢筆數點計?
   事主牌面或只係4仔,但住隻J,都唔好話冇得博

沒有留言: