2018年8月10日 星期五

180810五晨27°C 88%一號波:做新聞唔係「請客吃飯」

    〈董事局沽名釣譽 港鐵越行越墮落〉的頭版標題,目的不用說是「斬馬稷」。
    講新聞,Like唔Like都好,AD勝在識攞角度、「惹」話題。
    呢次逐個search港鐵友既背景,在網絡、Wiki時代只須俾記者人工。如此簡單的IR(調查報道)就得出足以殺人的結論,叻!
   舊式新聞學死拗事實/hard fact,相當於刑偵只求證據/evidence。但世間99.9%既衰嘢唔會上法庭cross examine。好多都可能唔夠hard facts來咬死,過分執着反對受害者不公。
   這樣說並非同意港鐵〈越行越墮落〉。但搞到咁既田地,港鐵咎由自取,冇人會可憐(唔怕利申:我好似都有一手IPO時抽既港鐵,至今仍在)。只能係邊度仆低,就係邊度爬番起離。

1 則留言:

匿名 提到...

馬某名