2020年1月30日 星期四

200130四初六晚15°C 40%:當局失敗到透

    昨29日初五,武肺增幅進一步跌至兩成。希望不是因爲日前飆升到五成後,有人接著壓低其後幾日既增幅以維穩。
    呢次最棘手既係人傳人。如今城市人口密集、區間人口流動超頻繁,擴散率比只限於動物傳人不知高多少倍。凡係武漢人來往較多既地區,遲早領嘢。
    我既中國地理常識好差。睇ViuTV六點新聞先知,武漢係內陸第一大城,相當於中國既芝加哥。我大大話話係芝加哥住過六年半,第日要去武漢睇下點威法。原來,一係南北和東西交通既中轉站,二係工業重鎮,尤其係汽車和光電,好多外商係度設廠。我雖然憎汽車,但出身化學+物理,photoelectric點都要update下。
   原來,武漢都係world city(與我地唔同既只係工業與金融之別),好多外商駐守。因此,疫情散播快而廣,好多發達國家急於撤僑。世衛總幹事話唔使撤,顯然親華。看相貌似來自北非。一查,果然係Ethiopian。大概陳馮富珍退休前安排有方。
   
    港口罩荒已成恐慌的「慌」。初見有長者排隊落空,砸店泄憤。
    當局今次失敗到透,爲此只好死開記招。但所舉的應變不堪一嗮。第二號人物話:3,000萬個口罩好快到。
    1.講唔出仲有幾多日先到用家手;
    2.即使3,000萬個到齊,分俾750萬人,每人也只有4個,最多頂4日。
    最好笑係話,懲教署工場24小時趕工。但常識話:工人係在囚人士,識做口罩既唔會多過一千。限於規模,唔可能用全自動既流水作業,應付醫護人員怕都唔夠。750萬人既需要,冇一萬幾千工人點頂得住?
   而且唔知有冇聽錯:只有幾百萬個口罩幾日內到貨,其餘大部分仲要幾個禮拜。以呢兩日市面惡化的速度,怕不出一個禮拜就騷動。到時唔使黑衣人,輪到阿公阿婆出馬。
   至於新確診的一對武漢富貴七旬夫婦,除咗住係圓方W,去過四季、Ritz Carlton,唔係幾願講去過邊,擺明係靠錢逃離疫埠的強國人。裏邊有此經濟能力者,至少有好幾千萬。
   再唔封關,好戲在後頭。到時強國人湧來,我地有西方護照既出走西方,激發當地人反彈、歧視甚至仇視。我地媽大陸人,西方人媽我地。
   風水佬呃你十年八年,我最多呃你十日八日。

4 則留言:

匿名 提到...

親華 (X)
親共 / 貪錢 (O)

睇下佢幾時惹到個病。

匿名 提到...

大陸口罩嘅產能full capacity只係日產二千萬

小牛 提到...

醫護都準備罷工了,封關還會遠嗎?妹仔是香港罪人。妹仔不走,肺炎不止。

匿名 提到...

習近平、林鄭死要面子,罪不容誅