2020年1月21日 星期二

200121二深夜19°C 81%:好彩,我...

   習主席昨就武肺首開金口。特區同日開記招,今更由署理特首強調最高戒備、最壞打算。不可能是偶然。
   香港此前lax出於商港本性:最怕有損貿易旅遊,也怕得罪內地省市。深圳一市既GDP就惡過我地。
   但病毒至此或積夠了力度,突然惡飆,遍及韓、日、泰、深...,團團圍住港澳。證實可人傳人後,借助春節人流,港澳相信日內就會加入陣營。
   港開始緊張。接着呢兩三日,只要感染、死亡數字再飆一次,就會升級爲恐慌。
   但我希望冇估錯:病毒顯著弱過沙士。只要不突變,縱使會傳開,但唔至於冇得醫。只不過辛苦了醫護人員。
   今晨落街辦事。行行下路,友人從外地來WhatsApp,呻每逢外遊就股災。這一刻浸緊溫泉都要開手機出貨。
   我因爲冇錢玩,通常每日laap一次恆指就算數。聽見"股災",以爲有人作大講笑。原來收市真係跌800點,>2.5%。
   更"厲害"既係,據說今日有人掃醫藥股。我最衰今日剛續咗個定期,否則聽日一於炒內地既蒜頭、大蔥。
   不過好在:正想訂機票外出,而家閘住。最怕香港過年後亦變疫埠,去邊度落機都俾人額外招呼。

沒有留言: