2020年1月2日 星期四

200102四晚19°C 81%:台灣大選前暫歇?

   2020有個好開始。繼昨日元旦開黑盤,今第一個交易日聞說北大人放水即收紅盤。
   昨元旦,近月已成家常便飯的街頭party更一晚有400人入冊,創半年來的新高。一衆忍者和招呼他們的綠友,相信都已盡磬。
   禽晚咁有鑊氣,話係party半途被人hijack,忍者罄在上頭,收唔到手。如今入冊者衆,情緒更高,跟住又有排炒。
   但仲有3周就過年。會否趁下週台灣4年一度大show,收手睇直播,年初一先至離過?

   按常理,綠葉菜九成會冧莊。但城頭變幻大王旗。對岸剛曬完航母,台灣揸慣飛機既軍頭就有空難,點知今後仲會有乜離。韓大大學美國三年前阿侵爆冷唔得乜?
   再講,台灣軍隊既戰力又真係幾得人驚。記憶中曾亂射飛彈、打死自己人...。人少火力弱、自己仲亂龍,點玩呀?

    呢個新年,估唔到最搶鏡既係北韓小金帝:幾乎每日都叫將軍,本來最惡既阿侵反而低聲下氣。
    不只此,佢本來話同我地大大簽貿協,衣家顯然俾人飛。加上伊拉克人再次反美,危及使館,在位三年來最霉呢排。唔出招搶番的彩,只怕年底冧莊有危。

1 則留言:

Unknown 提到...

台灣雲峰飛彈打中國沿海精華區核電廠 !好不好玩?解放軍的飛彈晶片都有台積電、聯電一份 !更不用說台灣海空軍到美國受訓 !真瞧不起台灣國軍就要有中國沿海城鎮被制裁的膽 !(笑