2020年1月14日 星期二

200114二午晴20°C 74%:退場定中場?

   初見連登提「勇武退場」,距今怕有兩三週。此前就已轉靜。旺角匯豐係最後一鑊,因爲7千萬既反修例真金白銀被扣。
   月來,莫說「狗竇、黨鐵」,連常被裝修的藍chain也開始得免。有「福建幫」食品鋪係港島主街開新鋪、收會員。
   但訴求未達,未被拉嗮,亦非流亡,連登上不斷有人嗌唔好停。就此退場,唔可能係放棄。趕會考?移民?
   咁講,並非要佢地繼續「玩」,純粹係梅豔芳話齋,why, why, tell me why?
   因爲勇武「退場」論廣傳後,有藍到黑既訊息出口轉內銷,大嗌:未拉嗮的既「曱甴」呀,唔好停!
   但兩軍對壘兵不厭詐,雙方都會講好多假話。只有的惱到爆既海外遺老當真。我當然希望有人勇武咗大半年後,搵到冇咁激既出路。
   我所謂既3.5:特赦係個0.5,但要公正地包括民與警,唔係專放一方、專打另一方。
   至於最終既真普選,離緊的立會至少要像肥彭那樣放開功能組別,等再下一屆正式撤銷。到時要平衡,可學日、台行雙軌制。例如:一半議席分區一人一票;一半議席全港一區,比例代表制。
   唔使講,建制初期會輸。但非建制唔會壓倒性。上頭肯放開的,港人裏的中間派、淺黃也唔想一拍兩散,多少會保留的機會俾真係做嘢既建制。
   當然,我發噏風無可信性可言。But who knows?

1 則留言:

匿名 提到...

崔公之言,中共要人豈盡不知,但成王敗寇,誰敢亂動?