2020年1月29日 星期三

200129三初五晚14°C 53%:林鄭凡事慢拍,因爲...

   武肺昨初四繼續急升,但升3成已遠低於前日初三的5成。
   如果今初五、明初六增幅繼續緩和,初七的衆人生日,大家或者可以一齊慶祝下。
   與17年前的沙士相比,武肺傳染力較強,幸而殺傷力較弱。因此,至昨日爲止案例已多過沙士,但死亡率低得多。
   直接的後果是:case多,做死負責追蹤接觸者、近距離治療患者的醫護人員。但對患者和家人來說,除了70/80歲的長者和長期病患,一般不致危及生命。
   當然,這只是目前這一刻所知。但適者生存,病毒會變種來趨吉避凶。萬一攻擊性加強,甚至培養出抗藥性,咁就大劑。
   因此,一刻也不能鬆懈。

   今日的話題無疑係排口罩。但真正有significance既係:沉寂了個多月的勇武,因爲政府唔肯封關而再次出動。
   唔怕講,如果反修例有七成市民同情勇武,而家唔封關,疫情一旦擴散,尤其證實源頭八九成係南來客,我敢話:到時至少八成市民會支持勇武。砸政府、打官員,市民唔單止叫好,更會暗中幫佢地,唔俾「暴警」郁。
   同樣地,七八成市民會諒解甚至同情醫護罷工。
   到時,除了可能一成既深藍,人人都恨不得林鄭PK。仲點管治?
   這兩天明白了。我起初說林鄭凡事慢幾拍,因爲限於經貿,唔敢得罪內地30個省市既諸侯。呢班人多數係中央委員,個別甚至係政治局委員。正如此前的上海書記韓正,將來甚至有人會升常委。
   但後來看澳門呢次大刀闊斧,處處叻過我地,甚至派警察入酒店拉疫區客,我才想起:
   林鄭唔敢爲中國「先」,係忌政治。
   澳門封關,內地冇人會鬧佢反骨。因爲一向對中央言聽計從。故可確信,封關純爲免疫」。否則淪爲疫埠,賭場一年半載都無法重開,內地玩家仲冇癮。
   但香港相反。版𡃁啱啱先鬥咗大陸大半年,要自主甚至獨立。林鄭要與其劃清界線。搶先封關,怕俾上頭懷疑與班𡃁同路,至少間接「證明」班𡃁反中有理。因此,處處等上頭開聲,變成跟尾狗。
   當然,這只是我亂噏,並冇根據。

3 則留言:

匿名 提到...

確是如此

小牛 提到...

政治唔掂,估唔到處理民生嘢,林鄭都唔掂。BBC話防疫工作澳門好過香港,真係醜出世界。唔會唔係林鄭特登做衰啲,來證明習大大讚澳門係讚得啱?另一個理由係博炒。當然更大的可能是香港自動獻身作為全國肺炎醫療的中心,替大大分憂。

Patrickov 提到...

林鄭咁做,已經唔係單靠炒魷就可平民憤。