2020年1月27日 星期一

200127一年初三深夜13°C 74%:信官定信民?

mourning: Kobe Bryant. 
世事無常,好好珍惜每一天。

    武肺病例照例累增,但「冇吠」亦即冇飆,算係又捱過咗一日。
    以港角度看,今日最重要既發展唔係李克強以防疫組長身份視察武漢,而係〈澳警巡酒店 請走逾百湖北人〉。後一做法有內地feel。
    唯我地既局長仍死撐,無常理可言。林鄭唔續聘前朝個位改用佢,聽講係改用護士以免醫醫相護。但而家睇,佢唔只唔護醫,連市民都唔護。

   估武肺好似民方vs警方報遊行人數。今日官方話確診近3,000。但港大用電腦靠估大10倍。英美專家用電腦更估下週會高達10萬。
   我信實數係官方公佈既好幾倍,港大既估計不離譜。如果14億人只有3,000,邊會咁緊張,習近平要專門爲此開會。
   但發展就是硬道理下,經濟、醫療、政治利益太大,地方上瞞報必然。關鍵係有幾離譜:主要係態度鬆懈、設備落後既文化科技問題,定主要係犯罪性質既虛報,香港所謂僞造文書,查到100只報20。
    當然,與17年前沙士相比,呢次內地算係進咗一步:「大大」地緊張咗。但唔一定係觀念進步咗,而更可能係:
    1. 比17年前有錢咗好多,stake大咗。萬一失控,經濟損失以千億計。與美國仍有下階段貿易協議要傾,隨時俾人藉口加碼,吊起離賣。
    2. 國際形象空前低落,在發達國家裏幾乎冇人信。急須挽回國譽,不得不執正的。

5 則留言:

匿名 提到...

黃仁宇指中國數千年來皆無法在數字上管理,看來這條路還有一千年要走。只不過中國還有沒有機會再砌一千年?

匿名 提到...

中國已經係數目字管理,而且管到絲毫畢現無遠弗屆地步,睜大眼睇吓人臉辨識防火牆大數據就知,不過唔係行你班友心目中嗰套啫。

匿名 提到...

數目字管理包括西式法治及對權利義務有清晰的界定和尊重。

匿名 提到...

中國對權利義務有清晰的界定和尊重。不過都係嗰句:唔係行你班友心目中嗰套啫。

匿名 提到...

西式法治其實五花八門,Common Law係其一啫