2020年1月24日 星期五

200124五午後微雨21°C 90%:病毒小休等我地團年?

    武肺連飆幾日後,至今午後爲止,總算靜下來。
    或只是蓄勢待發,「玩埋」二月應該冇得走。
    今天最戲劇性的是:菲律賓將昨自武漢飛抵的135人全數遣返。
    
    疫症攬炒的效果比反修例勁千百倍。反對者乘機咒詛:She dynasty冧啦!大標題曰〈「三五天後勢爆騷亂」;辛亥革命因封城戒嚴提前爆發;社評:封城是騷 封口是真〉。
今晚團年,上個「欖角炒豬肺」啦!

   今次恭喜發財,尤其係內地,怕要學的菲姐:一家大細係屋企圍圈座,用神棍夾住個手機繞場一週,輪流拱手!利是就電子過數啦!

   至於港府被媽反應慢,我信根源係商港性格:凡事爲生意,最怕得罪人。今閱報,原來我地係武漢都駐有經貿辦。一直唔敢限制高鐵來客,講到底就係怕得罪內地省市。高鐵沿途上落,點知個客來自邊度。內地省市縱未必敢杯葛香港,但唔比着數好容易。
    因此,港府個日突然高調開記招,唔排除係事前接報:今日會就武肺有重要指示。否則港唔敢對內地來客出招。
    習近平開聲,武漢先不得不封城,趕建隔離醫院。否則必繼續死冚,因爲經濟利益太大。你經濟落,隔離省市就乘機騎住上。這就是發展壓倒一切的死症。
    而家話就話要環保、效率。但中國人幾千年都實用掛帥,骨子裏必然走精面。所以點解對外冇乜人信。
    呢次過年,出入平安、身體健康就好,發財免問!

沒有留言: