2020年1月30日 星期四

200130四初六午16°C 38%:國家缺罩太難明

   7am外出晨運。山邊有風,吹的寒氣埋離,不得不快步急行,以免凍親要見醫生,增加感染的風險。
   但9am過後,陽光普照。想起一首我來港前荷里活歌劇(似乎叫"Oklahoma")的名曲:
Oh, what a beautiful morning. Oh, what a beautiful day. I got a beautiful feeling, everything going my way.
   Everything going my way雖然sounds too good to be true,但當作年頭希望啦!希望很快就否極泰來。

   謝網友留言。武肺激勵我每天博,留個記錄。
   後來想到了,林鄭防疫跟中央尾,即係上面所謂"寧左勿右"。裏邊每逢搞運動,人人都博過關,必然如此。

   昨午路經交通要衝,見人龍排到街角轉彎,大概都係個味嘢。今晨閱報,屈臣氏昨預告今有售,一人限一盒,當晚竟然有人排通宵。
   唔明。國家咁厲害。上天落海、AI、超級電腦、量子通訊、一箭多星、登月、世界最大最高既乜乜...之前十幾年,就已經係世界工廠。點會攞唔出的low-tech既罩?雖說有14億人,但大而化之係中國人的民族性,呢一刻真正緊張,因而撲罩既國民相信不過3幾億。
   大大已一再開聲。疫症關乎國家安全,這是一場內戰!國家有的是錢,點解唔可以動員全國既日用品和軍備工廠,24小時三班作戰。同時調動八縱八橫既高鐵,在三兩日內運抵全國各地,剎住恐慌。難道大堆超級科技、巨型基建都係攞離睇既?

1 則留言:

Patrickov 提到...

根本連大陸人都唔信自己整啲嘢,好似古代啲掠奪民族咁,淨係識得出去搶。