2017年2月28日 星期二

170228二午18°C59%:無假不成選?

   !99%的賽事winner takes all,令弱勢不得不捫着心自撐。奧斯卡冇太上皇,遞錯信封不會改變結果。但港選特首背後有強力,大局已定--除非有醜聞、自己或家人傷亡....,可能性小過1%。
   (中午後補:她獲579人提名,距當選差22票)
   真正的好人應說:我會努力到最後一刻,不辜負市民的期望,爲香港更好盡一分力。
   奧斯卡話題被史上最大的尷尬壟斷,忽略了實質:本屆政治巨正確,專獎黑人和穆斯林。弱勢去年真的表現特佳?
   《La La Land》同仁最抵讚。獲頒最佳電影獎一陣後方知中空寶時,神色自若地叫住真正的勝方《Moonlight》,遞過小金人,話並非講笑,獎其實是對方的。換成中港台的話....
   提名片一齣都未睇過,昨惡補。百老匯歌舞片闊別幾十年後唔知點解翻熱。但阿《La》睇咗十幾分鐘都唔知想講乜,歌詞快到睇英文字幕都跟唔上,只好cut。
   最佳電影《Moonlight》則剛好調轉:歐式超慢,一味靠噏,演員眼神迷惘,鏡頭常影天空。但主角超寡言,俾人問乜都只是齋望住對方。戲裏的愛侶都笑佢,每次開口最多三個字。Pause無數次才捱完2個鐘,好在唔係戲院。
  政治正確但犯駁:講黑同志受欺凌,感情長埋心底。但主角自小高瘦寡言被人蝦,忍氣吞聲。一次頓悟反擊後,成年後煉成Dwayne Johnson體型,走粉開勁車掛金鍊。卻又守身如玉,係撈偏門的絕世處男。
   我唯一Like的是最佳男配角Mahershala Ali。只出現了20/30分鐘,然後就說死了,但巨有型。獲獎同樣正確:奧斯卡第一次頒俾美國的伊斯蘭人。生於我上月跟親戚去遊行的加州Oakland,生母是基督教神職人員。原姓Gilmore,皈依伊斯蘭後改姓。
   接著會看Denzel Washington自導自演的50年代黑人生活戲《Fences》。黑人演員,我Like他僅次於Morgan Freeman。女既仲未到。

1 則留言:

匿名 提到...

崔生六七十歲人睇咁多戲仲咁多嘢, 都算精力充沛, 不須因老友一一離去而自憂己.