2020年10月3日 星期六

201003六晚28°C 78%:港式胡錫進

泛民議員擾攘了幾個月,到頭來19人留守,幾近原點。政治正確之害,由此可見。

從全民利益出發,只要履責做實事,留守好過棄守。但若像建制預言,志在肢體抗爭,又作別論。

反之,建制的傳統左派,很可能靠壓倒性票數來報仇,激發惡性鬥爭,令棄守的少數派看似明智:都話咗架啦,留守自取其辱,上街先係正途!

葉劉雖一貫law and order,但非紅底出身,如今竟在NYT高呼“Hong Kong is China, Like it or not”,仿似港式胡錫進。若此,傳統左派在國安法下就更不得了。

的確,香港係中國個仔。老豆閂埋門教仔,本來想點都得。但而家衰多人權,個仔萬一唔服,俾街外知道,會俾人唱衰甚至拍門。再退一步講,老豆無論幾有權威,萬一個仔反骨,係都唔服,唔通監生打死咩?

而家香港就係咁麻煩。看前日10.1加中秋,班後生在國安法下再次上街,一日內捕近百人,可見有人’判爛’(豁出去),刻意以身試法,不惜set precedent.

呢班人全港或只有兩三百,即便以反修例人士也只是零頭,但在國際上看重如泰山。記得當年Reagan學電影裡的Clint Eastwood,笑着挑戰民主黨,Go ahead. Make my day.這是獨行俠演的三藩市嫉惡如仇悍探Dirty Harry,用大口徑Magnum 44對準挾持人質的匪徒時說的:夠膽就郁手!俾我開槍過下癮!林鄭在國際上也有可能這樣被招呼。香港建制心理上或者預咗,但最怕入肉時的感覺赤得多。

1 則留言:

匿名 提到...

"Like it or not, Hong Kong is part of China. And given the two’s vast disparity in size and Hong Kong’s growing economic dependence on the mainland, the city’s progressive integration with China is unavoidable."
面對現實,選擇留下就不要再搖沉船, 否則早點移民. XX攬抄XX一齊沉?