2020年10月10日 星期六

201010六 26°C 濕度 76%:落鑊

今日係我既好日。醒得早,6點半就晨運,鹹蛋黃剛升起,天朗氣清,重見番三隻一伙既白鸚鵡。呼吸順暢,做完唔覺攰。晏晝孭高背囊裝滿嘢行咗半小時都OK. Thank God.

50年代尾荷里活歌劇話齋:”What a beautiful morning! What a beautiful day! I got a beautiful feeling. Everything going my way.”前三句今朝好啱我。但最尾個句係戰後大美國主義的產物,今日既特朗普就啱,我就最憎。

今日雙十,本來係蔡英文既秀。但台灣做乜早知。至於港方收緊市民這方面的表達,意料中事。記得幾個月前行山,有人着青天白日旗既T。換咗今日,會否觸犯國安法?

蔡英文冇料到,本以爲今日既頭條係Miami熱火,最後幾秒死裡逃生。NBA總冠軍仲有一場打。但我估,今後連贏LA/LBJ 2場的賠率只有3:7。

但熱火捱唔到晏晝就出局。香港今日既頭條係:9男女以協助12走青之名被落鑊。睇來陸續會有人加入,最後埋單可能30人。即非瓦解整個ring,走得甩的也大氣唔敢抖。其餘的ring(s)仲有幾pok?

反對者反應夠快,立即話內地對12走青刑求(台灣法律術語:用刑逼供也)。言下之意,港警拉9男女,係根據內地逼供得來的消息。按英式港法,不合公義程序得來的情報唔算數,9人無罪,無條件釋放。

但當局踩你都傻。且看有幾多市民同情。

一句話,以往唔發威,而家show的quali俾你睇。殺一儆百後,如果你知情識趣,局面穩定下來,我估下一步會鬆番的。否則怕多多都唔夠死。

成20個人既ring,我唔信你班人受過軍事情報訓練,怕早就被人起嗮底。彼此間既聯絡,對方了如指掌。你地想投奔台灣呀嘛!我就等到雙十來落鑊,博取最大的宣傳效果,順便瘀蔡英文。

以上係純粹係睇刑偵、間諜、律政劇集得來的幻想,應無關國安。

Good night. And bless you.

沒有留言: