2020年10月8日 星期四

201008 四晚25°C 69%:第四波到啦,又有排收啦!

昨午有事,晚飯後才回家,接着不便用PC,於是又脫博。

今日也類似。下筆晚了,但新聞好多,簡謅幾句吧。

疫情:keyword=4.本地確診連日破10,顯已kick off第四波。專家厲言,官員預告再度收緊。

但現只是中秋/10.1後第一周。按疫情周期,再過一周方入佳境。到時或20~30,本地佔大半。

而且,呢兩日晨間只有20+℃。當然,12月之前,還會翻上30℃,但已提醒你我:秋已近了,接住就係專家預告既冬肺季節。

冇事就去幫襯政府,免費咭一針流感啦!無謂到時俾流感+冬肺左右開弓。

特朗普番返工。連任形勢不利下,果然反過來:由長期對疫情嗤之以鼻,反過來自詡抗疫有功。

呢次兩位總統候選人都超老,最怕當選後染疫,有乜三長兩短,副總統要頂上。因此,呢次大選,副總統候選人罕見地重要。這兩人港今晨辯論。我懶睇。焦點原來唔喺邊個更有魅力、見地,而係毛主席當年話齋,有隻蒼蠅嗡嗡叫。辯論期間,唔知係唔係Pence個頭gel得太香,竟在當今太帥頭上動土。美媒憎死阿特,自不然借勢柴台。

至於選民buy邊個,據說民主黨顯著勝出。

沒有留言: