2020年10月9日 星期五

201009 五晚26°C 62%:好在唔係呢一代

近日疫情看酒吧和酒店。後者尚易check,前者較難查。但仲喺個句:下周中先知中秋+10.1聚集的後果。

吉爾吉斯近乎政變。我冇跟,只知與新疆比鄰,兩邊有人同語同源,最怕spill over。

日前聯大,反中派vs挺中派就疆、港人權曬馬。前者的國家數目似乎多的,國家的地位就更不用說。

近日傳聞,繼英國後,有港人獲澳、加、美庇護。但單一例子,唔好以爲鴻鵠將至。如果成批人湧去,人地好快就驚咗。到時怕反過來,造就排外的右派。

由多年前的中東顏色革命到去年香港反修例,全世界激進派既通病係重血氣輕實質,高估網絡、理念的作用,低估政經社的深層基礎。單靠FB、Instagram既Like就以爲天下就在我腳下。

我當初話,人地大可以任個條走佬船出海,係因爲睇到AD既地圖。原來在港一落海係港水域。但向外開出去,超出港水域後,不但唔喺入到公海,反而係入咗內地水域。換言之,內地水域包住港水域。要繼續往外開,超出內地水域後,方係港警和內地海警均無權執法的公海。

換言之,走佬船超出港水域後,反而仲衰!如果班靚事前就知道有咁既陷阱,仲敢唔敢博?

我當日咁講,純粹係睇地圖想到,並無任何依據。而家的救人team講到有人特登放條船離開港海,甚至派直升機‘護航’,really?

但話說回來,兩陣對圓,實戰+心戰,兵不厭詐。你識得籌錢買船揸出怒海,但又唔識起碼既航海法規。好似識揸Ferrari,但唔識分雙單程路。車上仲要坐滿人,咁就認真濕滯。

裡面的確應嚴格依法辦案,在法定時間內通報、起訴,俾人自委律師...而家好似唔喺幾嚴謹。但你地自己送上門又確係事實,唯依法查處完,先番得離屋企。

再說,你地委任個的律師,會唔會愈幫愈忙,連自己都落埋水?何必呢?

最後,村上san,千祈要睇得開,唔好學你的藝員同胞呀!你話唔定好似Stephen Hawking。20世紀數一數二的物理學家,但就係攞唔到諾貝爾,遺憾終身!

講起今年諾貝爾,化學獎俾兩位女士我冇意見。但睇完成段新聞,竟然冇一個字係我所知既化學。我衰衰地都讀咗大學四年,個個禮拜做實驗,連最驚既organic都交差。咁既化學獎真係未聽過。

新聞話,佢地既成就係準確地切開DNA之類。念咗好耐,估所謂切開係用化學方法,break咗個bond。唔係點算得化學。

由此可知,我若重頭黎過,肯定升唔到大。

不止此,周前迎月,家人8個月來首次歡聚家宴。家裡的小學生開出餐單。dessert後跟住pomelo,我聽到未聽過。問小朋友:柚子呀!死啦,如果重頭來過,實好自卑。怪唔得而家要有咁多人權、心理輔導。

如果我老豆有錢仲好的,最多送我入國際學校,避開港式教育。但以佢個時既環境,與住劏房都差唔多。我實死梗。

1 則留言:

匿名 提到...

Nobel chemistry prizes awarded to work rooted in the life sciences--at least nine of the prizes since 2000. At the molecular scale, biology is chemistry.