2020年6月14日 星期日

200614日28°C 85%三號:Trump告急縮沙?

風過門不入。

Trump連任告急對華停戰?美卿被指「密謀」夏威夷晤華緩解關係 楊潔篪料率中方團隊

內地再見大事故:氣罐車爆炸禍及民房,近20死近200人傷。

〈多國鬆綁後疫情反彈 暫緩解封〉份屬必然,關鍵在反彈輕或重。
中國也不例外:〈京城農產市場7確診 社區再見「戰時狀態」 多個省市籲勿赴京〉。港國安法延期通過?港官向京匯報改用 Zoom?

美國黑人被白警跪頸死引發的騷亂激發歐美左右street fight。針對近年的右潮,西方左派學中國文革,專砸「資封修」;右派起而維護地盤。
香港回歸前夕,有「藝術家」對維園既英女王像潑紅漆,好似冇乜事。話到底女王到底已作古。但本月國安法通過後,潑物污染領導人造型,冇咁便宜。
美國Ohio州的Columbus市、NYC的Columbus Circle點改名好? 候選Mandela、King、那位美國50年代defy南方種族隔離,在巴士前座堅持不讓座給白人的黑人女性?





唔明:點解北韓突然對南韓咁「偏激」?脫北者放幾個氣球啫,又唔係炸彈,叫停道歉唔係算囉,使乜嗌絕交?而且由以往外界幾Like既帝妹出面。

澳男運逾7.5公斤冰毒,廣州判死不奇。但案發7年後在對澳關係惡化中來判,點說服港人法治而非政治?

美國文革

巴西疫情成功超英,但趕美比較難,差距太大。總統先生加油!

沒有留言: