2020年6月12日 星期五

200612五晚30°C 76%一號:《國歌法》生效,政治大日子

   連日陰雨後,昨起「艷陽天」。但預料明週六再次陰雨,後天更可能打風。
   昨7點晨運,首次曬到睜唔開眼,熱力逼人。傍晚看新聞,午後33.9度入夏最高。
   今晨超早紮醒,外出行長途。午飯後見窗外烈焰,特登出去曬。果然好'慶'。但我怕冷唔怕熱,行咗十分鐘身慶但冇汗,反而覺得難得曬下,有益身體。原來,今午35度,一年難得一次。不過,而家既話題係反國安法,天氣靠邊站--除非掛八號!
   讀中學時,每日番住處食晏。行15分鐘去搭巴士,沿途有一半冇遮擋。回到住處扒完飯趕返學,又要捱好長既冇遮路。熱天長達半年,下午踏入課室,有時頭頂慶到好似吹波。好在當時冇冷氣,否則實好易感冒。少時唔怕曬,而家老咗就更唔怕,至少好過凍。加上出汗少、飲水多,唔易中暑。因此,我愛夏天!
   今日旺政治:《國歌法》生效。與此同時,教育、公務員、港台...齊聲收緊。加上社運與政府「開打」一週年,銅鑼灣、旺角都有人上街紀念。警方自然也兵來將擋。
   公務員薪高糧準,永冇炒魷,退休仲有長糧,好過90+%既打工人。唔准公開與政府唱對台,在所難免。但你內心點,佢有乜符者
   港台幾十年來,一直想做BBC。但港府既性質與唐寧街差天同地,港台也就唔可能係BBC。只不過社會風氣本土,支持港台食硬皇糧,但監篤皇上。但現實中就如公務員既問題,邊有半斤八兩咁理想。
   真正令人憂慮既係教育。教師同學生普遍唔Like上邊同港府,師生之間絕對親過教師同政府。而家逼教師爲飯碗壓班學生,既不可能也不道德。對着校服既學生更不可能用警力。硬壓只會官逼民反,予西方口實。
   同日最能說明大勢既係:愛國「皇仁」的學生當街拉人鏈,爲一位唔禁止同學唱《榮光》既老師不獲續約發聲。愛國精英都公開造反,其他學生不問可知。

沒有留言: