2020年6月10日 星期三

200610三晚29°C 81%:果然厲害,我的國

    雨終於停了,可恢復晨運,連蚊都不來騷擾。
    上午整牙。而家醫學進步,唔痛。只不過要見醫生幾次,先完成整個工程。
    記得兒時剝過大牙,打完手指咁粗既麻醉針後,用鉗撬到勒勒聲,斷落時啪得幾大聲。 我係細路裏面,算係好忍得,咬緊牙關,好少喊。但而家講起舊時剝牙都驚,唔好話自己坐係牙醫椅上個時。
   係廣州最後兩年,父親無業,母親牌照打,租來的鋪頭不得不分租。牙醫進駐樓面。比先父年輕,但兒子與我年齡相若。沒有病人時,我們會坐上牙醫椅嘆世界。
   57年父親帶我來港不久後,聽講梁醫生也落咗離,係城寨做密醫。當時父親要打工,我仍屬early teen,從小不Like甜,未需要光顧牙醫,一直冇去過訪敘舊。後來唔知幾時,聽講梁醫生走咗。

   港疫情接近尾聲。保佢大唔好反彈。但世事難料,一場聚集即可翻盤。這樣說並非藉疫情來反社運。美國反警暴、反歧視也有同樣的風險。我若身在美國,應該也會去遊行,整個事件太無理。
   但始終不太明白,美國的風暴爲何會驟然收起。

   75歲既阿伯俾警察當面推倒,後腦着地出血。原來係做戲屈警察,咁都俾阿侵諗到,抵佢做總統。連任好運啦!

   美國出事後,北美每天傳來十幾個WhatsApp。多來自weixin,就如香港黃絲多用Instagram。內容一面倒踩美國、特朗普...,間接爲中國出氣。除了這一則:
   https://mp.weixin.qq.com/s/GOJ9XwWXm-Fz3uGJdIuk8A
與近年《厲害了,我的國》的主旋律唱對台,可被指爲敵作倀。
   內地文風,篇幅長,但不外一句話:
   在可見的將來,中國都沒有本錢與美國鬥。收心養性爲上着。
   換言之,主張回到鄧大人的「韜光養晦
   不料,我剛才試過訪此網址,發覺「此内容因违规无法查看」。
   果然《厲害,我的國》

沒有留言: