2022年12月31日 星期六

221231六倒數前16°C 64%:祝大家2023報復性回勇

    2023倒數在即,祝大家安好。
    特別為週前行山跌倒入院的熟人祈願,希望他吉人天相。
    今晨電郵祝海外的幾位舊友新年快樂。收到些回信,得知各人無恙,是為除夕的佳音。
    未見回郵的朋友,願上天眷顧。
    上午陽光燦爛,午飯後外出。進入地鐵車廂後,行咗幾步,被一位女生叫住:你坐呀!我笑說,你們坐吧,我可以…。女生堅持,說很快就下車了,接著站到車廂的過道上,身邊的男生追隨。我謝謝他們。
    香港地鐵近年也有人讓座,但不多。但恐怕與多數人只坐四五個站,前後不過10分鐘有關。如果長者企10分鐘也無大礙,坐下的人就懶得讓來讓去,反正我再過兩個站就落。
    但像今午那位女生那樣主動、assertive的,我還是第一次碰到。祝妳和友人來年順利。
    行完街後,去一間新派咖啡鋪L。鋪位大到好似紐約個的,路過幾次,唔見有乜客。點知今午幾乎全滿。而且多數枱都點輕食,有肉有沙律,唔係咖啡加件餅既下午茶,似乎提早享受除夕晚餐既hors d'oeuvre。看來市面氣氛良好。
    四點既去附近外賣名店,準備聽日有人生日既料。排咗怕有4-5個字。仲算夠運。五點未夠,事頭就出離截龍:你地有邊位買全隻或半隻?…仲有3隻。言下之意,散賣既客額滿見遺,明日請早。
    今午行緊街,更收到熟人係東京旅遊途中既WhatsApp,話香港有人請佢幫手買Panadol。但日本可能唔叫Panadol,搵咗好耐都唔見。最後係一間藥鋪買咗兩盒日本感冒藥。看來居日既同胞早就出動清倉。而家發達地區怕要冰島、格陵蘭才會有貨。又或者係藥房識人。
    還有一個鐘就countdown。我都要飲番杯熱嘢。
    祝各位2023報復性回勇,但中招平安!

沒有留言: