2022年12月4日 星期日

221204日晚:"I must be brutally honest with you..."


    
有港媒話:〈露腰女掏出金牛 用普通話請的士「幫我找鴨店可以嗎?」司機死都話唔識係邊〉。今日咁既服務態度係唔得既,何況經濟被疫情重創將近3年。
    但諗深層,司機話唔定醒目,怕對方放蛇,呢張金牛啃唔落。
    文學多大話:榮膺最長壽陸上動物的一隻南大西洋巨龜,原來只有190歲。或者以前睇書既印象,我幾十年來,一直以為龜有幾百年命。
221204ST
    而家百歲耆老全球怕就有幾十萬,有人話人類好快就可以活到120歲。我哋識得節制飲食、做運動、改進醫學。但龜只識進化,生理上1000年既進步,怕唔及我哋10年。咁攪法,容乜易本世紀末,我哋長命過龜?當然,我就睇唔到啦!今日出生個代happy啦!
    "I must be brutally honest with you..."(此語源出於芬蘭女總理):港區人大常委話,就黎智英請英國御狀出庭既case,人大怕趕唔切在月底前釋法。若到時冇本地大狀接受黎禮聘,又或者黎無意委託本地大狀,咁案件話唔定要送上內地審理。
    我唔識法律,更怕法律,但按常理覺得好𢯎頭:
1.內地按大陸法離審原本在港按普通法審既案?
2.內地怕更冇律師肯為黎辯護國安案。而黎真係願意請既律師,怕多數係好「維權」嗰的。但呢類人多數本身亦有官司在身,不一定能接case。內地派公家律師俾黎,黎怕又唔接受。誰能有效地為被告辯護,以堵西方之口,呢個難題怕都幾難解。
3.如果在內地審,當然按內地而非香港的準則裁決,量刑標準亦然。以黎看來,當然係送大禮。西方不用說會大做文章。
    不過,常委係咁講即,案件北移遠未定案。後續的發展很可能仲有正反合。
    但可以肯定,黎案將會為今後的國安大案立下先例。常委這樣說一說是好的,警醒的膽大心粗既人,出手前再三諗過:你地最驚既「送中」,而家實現啦!仲玩唔玩呀? 

沒有留言: