2022年12月14日 星期三

221214三晚13°C 88%:「估唔到喎」

    「聖女」幾可愛,今日得知獲高院推翻六四煽惑集結罪的原判,撤銷15個月的刑期後,當庭話「估唔到喎」。
    雖然文字記者未記下她當時的表情,庭上更沒有畫家為她「留影」,但可以想象, 再也沒有更好的Christmas present。
    不過,佢呢句interjection,係香港法庭就算啦。上到去就唔好。法庭神聖,公正嚴明,答案應該係人人都可以估到既。被告咁講怕會被指貶損法律尊嚴,後果不太好。
    其實唔怕講,我都估唔到。不過,我估唔到係因為唔識法律,唔知點衡量理據。聖女係英國劍橋牛津級既大狀,自然明白個中的含義。
    不過,佢十足師祖蘇格拉底咁硬頸,官司疊住上。今年縱使提早收聖誕大禮,但唔好話今年,恐怕明年聖誕新年都要係裡邊過。
    而且,上述官司未到盡頭,當局話明會上訴。對官方來說,控vs辯既曲直絕對要理清,以為後來者戒,唔能夠俾班靚側側膊。
    Good luck la 聖女。千祁唔好學聖女貞德呀!
    
    你估,香港會唔會為入邊的人搞個符合中華傳統既節日創意呀哪:用Zoom同外邊既屋企人食番餐團年飯。雖然冇可能大魚大肉,但海南雞飯拼幾舊燒肉加碗豬骨湯都可以啩!
    講番今日我本來想講既話題:
    擒晚場世界盃4強阿根廷3vs克羅地亞0,我都「估唔到喎」。我冇睇直播,但事先以為上落1球既5.5 vs 4.5波,美斯個隊略高半線,但隨時可以陰溝翻船。3:0屬於壓倒性。
    今朝睇Now既精華片段,阿根廷3球都有理,第3球更80%係美斯好耐都未試過咁神既功勞:獨自係禁區右路突破對方3、4人,到底線刮番出離,俾門前既隊友撞入。美斯既last show有交代了。Merry Christmas, Lionel.

沒有留言: