2019年12月17日 星期二

191217二晚23°C 74%:呢次聖誕又多2個唔快樂既人

    晚了,該動筆。才堅持了兩天,唔想又脫博。
    可以相信,港珠澳大橋中途的人工島屬內地地界。
    但港人/澳人從港或澳出發去另一頭,車票講明係來回港、澳,難道因爲所乘的車必須穿過內地的人工島,就當曾進出內地,要接受多一重安檢?
    主席大人明起來澳慶祝回歸20週年。爲保安全,期間將內地的維穩手段搬到澳門,令港人對國情有切膚的體驗。除了在人工島增設內地安檢,剛通車的輕鐵期間停駛,此前香港的美國商會頭頭去澳門同的同胞聚會,都被打回頭...。唔得內地最旺既地方仲安全過香港,因爲0.0001%既風險都篩嗮,捉錯好過放過。
   但咁只怕將客趕翻去坐船來往港澳,大橋更還唔到本。

   今日香港更勁既係:法庭又DQ多2名泛民立會議員,至今合計8票。由此看,明年九月既立會選舉,怕係報名階段就篩嗮呢一派,不待當選先離追究,嘥心機捱眼訓。篩嗮後,建制話事,立會寧靜有效得多。
    寫至此,記起日本德川幕府後期禁教。要一衆疑似教徒當衆踐踏擺在地下既耶穌像、十字架,邊踩邊吐口水。肯做就無恙,否則當衆虐死。有不少日人殉道。
   我地今後會唔會要報名參選者在鏡頭前否定本土、獨,像內地嫌疑人錄影悔過?

沒有留言: