2019年12月15日 星期日

191215日午後20°C 77%:聖誕會反彈?

   仲有10天就聖誕。昨路過upscale商場,不再播Christmas carol,但人流顯著比前多。日前連登說:內地客開始回歸。
   此前與友人講起也說,只要穩定下來,內地客很快就會回歸。理由很簡單:現在訊息實時通天。香港只要回復寧靜兩週,鄰近的陸、台、韓、日客就春江水暖。趁房價未回升,打開apps,十分鐘就訂妥十日八日後既機票、酒店。機程2-3個鐘,離兩日,只要唔撞正大示威,無須擔心。
   至於我相信經濟反彈快,主要係80年代以來對歷次股災的觀察:股災頭兩個月,人人喊苦喊忽。但隨即靜下來,埋頭耕耘。一年多後強烈反彈,兩年後回到好時分。即便僅次於29年美國大蕭條的08年金融海嘯也是如此。
   當然,背後不乏政府、央行的干預。但我講既係個人的投資取向。至於長遠對經濟是好是壞,去問學者啦!
   因此,我唔驚。當然,以我的年紀和資產,亦唔到我驚。至於青壯的一代,信不信由你。

1 則留言:

匿名 提到...

我反而比較擔心聖誕,連登仔又話要攬炒..................