2019年12月15日 星期日

191215日晚20°C 81%:呢個聖誕最開心既人係...

   呢個聖誕,最快樂既係英國莊生,最唔得閒既係美國阿侵。
   此前看阿莊,嬉皮笑臉、動作誇張。相反媚姐永遠一板一眼,鏗鏘有致。覺得女強人俾個譁衆既「小丑」踢走,係時代既弊病。點知三個月下來,前任deadly serious地傾咗兩三年都唔成既「脫鉤」,俾佢三扒兩撥大致搞掂咗。雖然時限遠超其逼宮前承諾的10.31,但至少爲7,000萬國民解開了議而不決的死結。
   說白了,女首相卯盡全力無成,看似冇料既繼任人反而成就。人不可貌相,甚至不能以認真作爲衡量真理的標準。本來既clown,如今不但順眼甚至覺得可愛。
   背景所限,我對英國好無知。莫說政治,幾乎東南西北都分唔清。只知Magna Carter、查理一世、Oliver Cromwell幾個歷史轉捩點。但呢次阿莊上任兩三個月就帶領保守黨創下20多年來的選舉大勝,連我呢個毫無關係既人都覺得興奮。鬼叫工黨任由個老左帶住唔知去邊,明知死梗都唔改,抵!
    阿莊同Brits今個聖誕總算可放下纏擾了三年的心事,好好happy。
    
    此外,我也唔反對佢地俾香港BNO bona fide英籍。但機會有冇兩成?
    唔使估,俾唔俾我都唔會有份。我係50年代中由廣州經澳門偷渡離香港既,當時只有居權,冇國籍。外遊靠綠皮既Certificate of Identity(簡稱CI),中文好似叫身份證明書,亦即告訴外地:我係香港居民。但對外地來說,我係無國籍既。入境時可自填任何國籍,但移民官照例寫”Stateless”,即係你填既國籍係發噏風,我地一概唔承認。萬一在外出事,唔會有國家離過問,無論英國定中國。
    我個個年代,大陸出世既人想攞BNO,要先申請入英籍:係Post賣小廣告,話自己申請入英籍,好似仲要有太平紳士endorse,要在指定的時限內冇人反對。當局當然會查家底,至少係良民。但我老豆連粵語都唔係好識,又邊識太平紳士?佢來港後到離世未再出過境。既冇錢旅遊,又唔敢北上,何須旅行證件,要英籍何用?所以根本冇諗。
    但如果你係BNO,唔放心,我明既。Good luck.

沒有留言: