2019年12月7日 星期六

191207六晚17°C 33%:今後兩日預定大龍鳳

    這兩天都有陽光,比預告的暖。明天反修例半年祭的港島遊行看來亦將如是。
    唔知係唔係市民買定餸,怕的忍者聽日行完後分區「和警玩」,今午街上幾熱鬧。
    後日週一黃絲更預告再次「大三巴」,或可稱「和你仆」。上次塞住幾條通衢大道,逼大小巴停駛,全市接連兩日停擺。且看呢次會否再添新招。
    上次三罷,林鄭起初死鬧黃絲「自私」,但冇作出適切的補救,更要學生照常返學。大概以爲返學受阻,師長會怪責黃絲。但任何一個學童出事,冇人擔當得起。咁冇腦,又點會唔「資暴製亂」?
    今次若再三罷,相信會即日停課。但到時又苦了警察。面對暴力示威,唔上唔得。但本來就唔夠防暴訓練。如今忍者人多、後生、靈活、識得挑釁,更有百萬市民默默支持。警察長時間頂硬上,已成爛頭卒,愈打愈掹,不時過火,被人記錄在案。做到仆更被人鬧到仆。惡性循環睇唔到盡頭。
    今次當局相信會精的,但黃絲可能進化得更多。週一返工返學最好打定輸數!
    家中糧草唔夠既話,最好明天上午補足,預防週二交通仍未恢復。

2 則留言:

匿名 提到...

唔敢話冇大龍鳳,但上星期一"幫黨鐵區區開花"同今日"塞青馬"已經冇影。壇上D泛民網軍不停吹等成立工會先搞三罷,唔好送頭。睇下聽晚點先。

匿名 提到...

其實我最擔心反而係平安夜除夕夜,以往都多騷亂發生。