2019年12月16日 星期一

191216一近午21°C 76%:侵哥呢個聖誕仲會出乜招?

    禽日又衰咗,久不博後連續4博,但最後又講漏咗美國侵哥。
    聖誕前呢週,彈劾案係衆院過關應無懸念。但參院阿侵黨徒佔多數,應該過唔到,故最終得個講字。美國建國~270年,好似只有一個總統真係俾人彈落台。我懶查,想知就Google啦!
   雖然彈佢唔成,但侵哥和黨徒仲有10個半月就要博連任。想保住份工,點都要趁聖誕做的嘢。
    侵哥近日連環出拳:飛去萬里外既阿富汗與子弟兵同切感恩火雞,與死對頭伊朗交換俘虜(換番離既係一個華人),派特使去朝鮮半島,走近一再放飛劍、揚言一拍兩散既小金帝。當然,更重要的是:談談打打近兩年後,終於大大話話落實貿戰和約第一章:侵哥以roll back關稅換取我方增購侵哥最想籠絡既農業州份選民produce。雖然離滿意還很遠,但總算各有所得:中方明年有望保六,阿侵和美農終可放心過聖誕。美中港股市借勢大炒,港人半年來難得爆笑。
   之所以話侵哥呢個聖誕最唔得閒,因爲要打鐵趁熱,做市、「買」票、安外、打政敵(佢最憎一個女人,你明既)...。此人多怪招,而且隨時反覆,未到個日,你都估唔到佢會做乜。但肯定有嘢玩,睇住離。
   
   阿侵與英國莊生,還有烏克蘭的演員總統...似乎可說明一個新潮流:非常態既新政客,行爲誇張,言論出位,冇的傳統政客既架勢,看似無厘頭、討人嫌,根本唔可能上位做到嘢。但點知跌嗮眼鏡,反而呢種人做到嘢出離。你好唔中意,但吹佢唔漲。反過來有好多人,尤其係非知識精英,好中意佢。相反,自由派、新左派、社運友、學者...遇到呢班政客就仆嗮街。
   唯一既例外似乎係台灣深藍既韓國瑜:出位、市井、cheap到痹,但做冇料,純靠對方俾錢撐住。讓呢種人上位係災難。

1 則留言:

匿名 提到...

制度問題、民族問題。