2019年9月24日 星期二

190924二近午28°C 63%晴:Not an American joke

    特朗普怨和平獎唔俾佢,顯然係被記者玩。佢慣咗大言不慚,與巴基斯坦領袖見面時,被問若成功化解印巴衝突,應否獲獎。原來,佢覺得自己至今所做的已值得攞獎。大概係指與金正恩會談。
    挪威人不妨問奧巴馬,是否可將他退回的和平獎轉交繼任人?
   
   由此順便講講:美國知識中產對港人搖「美」乞憐大惑不解甚至反感的反差。
   很簡單:敵人的敵人就是朋友。美國全球最強,與中國又越鬥越激。反中的港人唔「乞」美國「乞」邊個?至於打低中國後,會否淪爲美國的附庸,到時先算啦!反中的港人可能覺得,淪爲美國附庸都好過做中國特區。
    但反過來,美國知識中產憎特朗普,有如港反對者憎林鄭,有你冇我。我地全力倒佢,你地想黐,實在disgusting.
    毛澤東《矛盾論》話齋,在現階段,港反對者與林鄭的矛盾是主要矛盾,與特朗普最多只係次要矛盾。先要聯合次要矛盾,打倒主要矛盾,然後再視乎次要矛盾是否上升爲主要矛盾,再來解決。總之,到時先算!
   以上是按反中港人的心理推斷,不等於我贊成。
   但美國的知識中產,尤其是其中的liberal,意識形態掛帥,只有原則,無法從毛澤東、Machiavelli、《孫子兵法》的實用角度看待政治、軍事「鬥爭」,與特朗普的商人性格剛好是兩個極端。

1 則留言:

Patrickov 提到...

無人話特朗普係好人(難聽啲講句,佢有啲應咗某古語所謂「豎子成名」),只不過嗰班文青中產都唔見得有幾好。叫佢哋砌特朗普之前照下塊鏡先啦!