2019年9月15日 星期日

190915日午後32°C 67%:且看今晚會幾勁

   朝早黑雲密佈,中午起陽光普照,可惜我出唔到街。
   九月堅持博咗13日,昨終於衰咗。
預定今日落唔到街,昨午出去飲茶買餸。回家後適逢今季較好睇既日劇〈凪(人名)的新生活〉本週更新,食完飯睇,唔想再「博」。
   昨午係灣仔既連鎖快餐店,狹窄的通道內,一個身材高大的深膚色員工彎腰讓路,像歐洲古時的紳士。我條件反射說,“Thanks”。換來的是粵語「唔使客氣」。這才醒起,係平民鋪頭打工既非華人,十有九都識的本地話。摩理臣山附近常見南亞人,士多仔都有幾間。
   回程搭大巴。來了架南區車,乘客逼到出前門。停站時只開中門落客,似乎唔想俾人上。我敲門,企係司機位旁邊的菲傭示意,司機才勉爲其難。
   上咗車,全程企係司機前門附近。旁邊是一羣彼此相識的菲傭,嘻嘻哈哈由頭玩到尾,甚至拉隔離同伴既bra,又扭腰作跳舞狀。其間只聽到兩個英文字"beauty pageant"。笑同伴準備選美?看來菲律賓人性格似拉丁,做工人都咁開心。印傭就reserve好多,肯定與宗教有關。

   至於今日,事前就預咗會好勁:靜咗一週,休養生息,補給充裕。加上什麼國際人權日,百萬人出街唔奇。
   現在加上內地來港既紅牌騷國旗唱口,本地藍派四出清場,與黃絲開片。黑衫人今日仲唔大嗌:你班撚同我死出離!恐怕黃昏就開始爆裂,而且水銀瀉地,玩到接近凌晨。且看雙方今晚有乜新招?有幾多人要食大茶飯?

1 則留言:

Patrickov 提到...

據連登聲稱,已有港版李旺陽出現: https://lih.kg/1569868