2019年9月1日 星期日

190901日27°C 87%:再創高峯

   今8.31,民間果然showdown。
   午飯過後,我見大太陽,落街飲下午茶,撞正大羣教徒沿金鐘道上花園道。警方在美國總領館對開處舉旗,大聲嗌非法遊行可被檢控。但以黑衣爲主的人們照行。事後睇電視,教徒話去教堂。的確,呢區是基督/天主教的核心重地。曾蔭權成日離祈禱!現任特首都信天主啦!
   但唔知係唔係因爲我逆教徒人龍而行,上天唔Like。陽光轉眼就收去,我轉入金鐘道就開始落雨,越來越密,打開背包套上薄風衣都溼透。只好頂住雨,逆人龍的方向,向東衝到PP落地鐵。呢餐下午茶食得辛苦。但大雨之中,在人羣裏逆着穿插都冇撞親、跣低,上天仍然是眷顧我的。我或應該加入教徒行列,入教堂誠心禱告。
    飲完茶回家,回家的小巴停駛不特已,連搭大巴入中環都塞車、兜路,同行路既時間差唔多。最終,天助自助者,索性行路回家,練腳力,兼睇下呢個大日子既人生百態。路邊有地產公司「劈價」的大牌,幾個盤各減價約一成。溼溼碎!
   意料中,今晚,繼和理非之後的勇武餘慶比上次更勁。黑衣人出汽油彈,多個地區火光熊熊。綠衣人則首次show水炮車的quali。藍色的水柱據說上身就好難甩。黑衣變藍絲,嬲死勇武人。
   寫到呢一刻,港九核心地帶都已大致勇武嗮:港島由中環到北角,九龍除了彌敦道由尖沙嘴到太子,東邊的觀塘和西邊的荃灣都捲土重來。
   我唔想俾人話煽動。但會否還有半夜場,玩埋幾個有仇口既地區?地名恕我就不說了,只希望讓我食咗最多晚催淚彈的故居抖番晚啦!
   至今爲止,據說以太子站的綠衣表現特別厲害。明天相信是AD當然的頭條。
歷經今晚,被捕的人數應該突破1,000!檢控方,辛苦了!
   但勇武今晚的表現,是否已足以讓當局引用《緊急法》,此後「一勞永逸」?

沒有留言: