2019年9月12日 星期四

190912四夜30°C 76%:香港有「東廠」?

原載壹週刊
🙏政府擬取消國慶煙花匯演。
😱警暴指控又增一宗:新屋嶺係香港既「東廠」?見壹週刊9.9引述曾入廠的被捕女子()。聽日記招講清楚?
👌消防單獨開記招,應對泛民對消防內部文件的質疑。副消防總長(總部)陳慶勇:過去大小事故,即使已知死亡,出於對生命的尊重,亦會將遺體從火場甚至攀山涉水帶走,「絕不會置死傷者不顧」。記招夠鐘,說「如果仲有問題就繼續問埋先,希望大家對呢件事有一個清晰嘅了解。」
🙉「國歌」近日響遍全港。港人早期學台民,但而家反超前。網上甚至有人構想「國旗」。但只係學澳洲、紐西蘭,米字旗底加個本土徽。英國佬敢認頭乜?若此不如攬炒米字旗同星條旗!
有社羣站出來爲國歌正名。好事!鏡頭前看,多數係內地來港者。愛國的香港人只認得一個前朝高官。何老大呢?

1 則留言:

Patrickov 提到...

米字溝星條可能會變做紅白藍袋味勁重嘅夏威夷州旗。