2019年9月7日 星期六

190907六午晴32°C 64%:留有餘地

    好陽光,will skip lunch,出街下午茶。
    謝留言,更謝謝很客氣,禽晚重擔心被媽到暈。
    係既,正如連登話,3萬警察係「利益共同體」。
    其實,所有紀律部隊都係quasi military. 軍人自古講:勇氣、服從、榮譽。睇警匪片就知,你敢郁紀律部隊成員,所有同袍同你死過。所以,黑社會幾惡都好,唔敢郁警察,否則個竇實俾人翻到底朝天。
   但你地用利益共同體對付警察,連摯親也不能倖免,武警如果真落離,係唔係可以同樣對待6.9上街的200萬人(打個對折都有100萬)?「五大訴求」唔係就係你地既共同利益囉?
到時係唔係要拉嗮100萬人?香港 wan唔嗮,就用高鐵運上去「再教育營」,包食住,培訓一年,確保做個「真正既中國人」?
   當然,講笑者。邊有可能拉嗮所有示威既港人,尤其係和理非。
   我只係想話,你剃人個頭,人地也總有辦法睇番你既。你地集千百個臭皮匠的智慧,冇錯聰明過當局,包括警方不知多少倍。但任何嘢過火,必定會backfire。
   強國而家back fire,政治上對外高度孤立,就是因爲自詡太《厲害》,令大多數國家又怕又恨。的確,睇在14億人市場的份上,西方跪地hei豬乸。但內心點諗,又係另一回事。
   得勢且饒人,留有餘地。這或許不合今天你地既反現代、後物質道德。但give it some time. Let's see what would be in the long run.

1 則留言:

匿名 提到...

昨晚的留言,與其說是附帶感情的意見,不如說是對事情的陳述和分析。將心比己,如果自己是在場者,多半也會對攻入者憤怒。話又說回來,如果不是當權者做事不留餘地,又哪裏有現在示威者的不留餘地?

另外今早在北角海面發現一具浮屍。這個時勢出現這種事情,下此辣手的人可謂肆無忌憚地挑戰警權。