2018年3月27日 星期二

180327二晨晴22°C 73%:果然生意人

   見特統前先與前血盟打招呼:金帝訪京傳聞可信。大大太強勢,小帝不吃眼前虧?
   *逐利定本土行爲?唔使DQ?6,288倍認購本土股1716,超史上第二名近一倍。
    *與國家高度一致?MP頭條頭突然拋開本土本國,借與華人「無關」的桃色傳聞來鬧對華不friend的特統。結合社評〈華府「對華戰鬥內閣」成形〉、中國版頭〈美財長擬赴華談判 中方稱「大門始終打開」〉。對外新喉舌?
   *果然生意人:特統對華出完一招就〈開價:降汽車關稅 增購電子產品〉。中方大大方方落地還錢啦!今日恆指怕漲破天。
   *又係中日:延續昨本博,中日幾時先對調?生果鋪〈中國蜜瓜充日貨罰6,000〉。
   *全球化下,全世界都有「世界」:港青旅行帶毒「去到盡」,南美、南亞幫則取代80年代的省港旗兵來搵食。鐵鎚幫中環劫4,000萬珠寶後落網。你估係自主搵食定應聘出手?旅行做案又有冇一條龍網站,用最低成本安排嗮一切?
   *普京新任期的bad day:商場大火死64人多兒童。
   *英逐俄外交官有理。但美跟進,特統似轉移視線。
   *體育:C朗失神?友賽葡主場吞近年低迷的荷蘭3蛋。NBA Oakland Warrior: “Curry in a hurry”!
   *加泰「獨」夫被德收押。復活節前或難復活,要等埋耶穌。
   *空中攔截乜咁準既咩?沙特攔也門胡塞武裝7導彈。

沒有留言: