2021年6月30日 星期三

210630三午晴32°C 72%:萬億(港元)巨富既新居

 陰雨一周,中午終於放晴,好似迎接明天既大日子。



謝網友提醒:盜竊搶劫案照例要交回贓款/物。言下之意,刑期不完全與財物損失的大小相關。

但現實中,我咁蠢都念到:如果穿櫃桶底,肯定唔會1.一次過偷大到上面會警覺既數目(除咗搶金/錶行、銀行),但求螞蟻搬家、細水長流;2.一到手就a.fing 嗮或b.將偷離既錢轉俾家人,用家人既名買股買樓。

連鎖壽司案既被告穿櫃桶底頭尾2年,我唔信會逐次存入自己既戶口,累積到2,400萬,等警方起贓。失主報案時,筆錢怕早已散開。以香港既法律,冇理由封家人至親既戶口同資產卦。唔通你逼人老婆仔女賣住緊既千呎豪宅還款呀?話唔定佢離埋婚添。

當然,我費事查細節,睇下起回幾多贓款。但追番兩三百萬怕都係奇跡。

嗮氣還不如講個趣事:

Tesla電動車既老細Elon Musk係全球頭兩三名既巨富,財產以千億美元為單位。以前係加州自然係住萬呎計既豪宅,游水池、網球場、馬房、...一應俱全。

但最近覺得加州針對佢,一怒之下搬過隔離美國第一大(以面積計)既德州。新居梗係大到連邊都望唔到啦!睇牛仔片都知,有的牧場可能大過港島。

錯!Mu生既新居(上圖),20呎x20呎,細過絕大多數本地網友既屋企,只好過劏房。可能相當於香港政府起既貨櫃臨屋。

德州係美國南部,有好大塊既沙漠,一般好曬。住圖中的臨屋,即使有冷氣,照頭曬落離,怕都幾係嘢。

當然,這可能只係Mu生既中轉屋,正式既皇宮而家裝修緊。但即使係過渡期,幾千億身家訓鐵皮籠,都好難得。只有美國人先有咁既behavior,西歐人絕對唔會。又或者,Mu生特登住籠屋,博宣傳...

1 則留言:

匿名 提到...

如果以粵語讀音作準,Musk 譯成漢姓似譯成「乜」姓為宜,亦即可稱之為「乜生」