2021年6月26日 星期六

210626六近午陰雨28°C 91%:謝留言

多謝留言。年來家務影響身心,本博寫得幾耐就既耐。但欠網友的債要還。

1.港人冷對打針,我估政治8:真正擔心副作用2(我就近所知的包括:有人多年前有過敏感症;怕俾針吉;信東方養生,怕西藥)。

但出於政治的人會用心戰,自稱怕副作用,製造寒蟬效應。媒體同情,作大副作用,令民調以爲政治4:副作用6甚至3:7。

所謂政治,說白了就是不合作運動:a.抵制林鄭,等佢俾上頭媽,冇得連任;b.令香港冇法與內地通關。

當然,以上純粹靠估。你絕對可以唔信。

撇開本港政治,論打針的pro & con,台灣中央社引述美國西海岸的北加州Bay Area(三藩市/舊金山灣區)報章或可參考:

當地〈80%成人有抗體 邁向群體免疫〉

台灣的中央社在國民黨時代相當於大陸的新華社,但現在民進黨執政已逾10年,相信早已換人變色,可以相信不會幫林鄭/北京。

SF灣區是美國最自由派的地區,最唔信政府、權貴、商界…。區內的媒體亦然。

但上述標題說明,區內的自由派冇咁怕副作用;而且打針後賭贏咗。獎品係自己和家人多啲安全和自由。美國人坐國內航機冇落地的限制。

當然,我可以幫唔打針既港人講一句話:加州灣區多數人打既係美國自製的Moderna,唔喺香港的科興與BNT。的確,Moderna少的負聞,但直覺上,我唔信叻科興同BNT咁多。反之,正反相抵,BNT算係所有疫苗裏最好的。

以上純從科學的感覺出發。但政治信仰如同宗教,冇得拗。

2. 至於網友說,建制限於思維,冇可能複製《蘋果》的社會文化影響力。我完全同意。其實馬後炮,當初落筆時,心中就是這個結論。只不過臨訓前匆匆,上咗博就算。唔似寫專欄,有時間逐字執。

的確,建制人的價值觀、學養、…都好唔同,重現實,輕較高層次的理念,甚至不屑。我對此有切身的體會。人的性格、家庭、教育…使然,好難改。

周末快樂。冇法子改變陰雨,就善用這個環境吧。

1 則留言:

匿名 提到...

個人可以不屑,但與之作對就是另一回事。

諷刺的是,香港反共反中者多支持 Trump,反而跟那邊無知的一群一道;
相比之下,西方層次較高的人部份有投共之嫌。