2021年6月12日 星期六

210612六晚27°C 90%:原來大日子

冷門:祖高域竟然赢拿度入法網决赛。但最後應不敵後生10年的後起之秀。

大日子:今日原來係百萬人上街2周年,仲咁啱icon女坐滿。計日子,上面等咗1年先還招。但一出手就見血封喉。

事發頭一年,上面可信集齊涉港的人才、資源,煉就伏港十八掌,再順手落個金鐘罩,護住國家的命脈,等的人冇窿嚹可捐。

伏港拳以去年7.1既國安大法開步,接著輕重交替逐招出,封住過去的縫隙,將反對者逼埋牆,廢其武功。日前的電檢小意思,國教、公職忠誠…先係殺招。

此舉或「理所當然」。但港人幾十年慣咗,一時間較難適應。以往以爲只要非暴力就可以無所不爲,而家好多都有問題。撞着敏感的時刻和地點,一身黑衣篤住行山仗,袋支電筒和十字牌多用途刀,都可能一身蟻。落雨擔黃色尖頭既長遮也可免則免。

難免有人唔忿氣,係都要咁做make case。但一般人無謂攞苦離辛。

總之,香港今後也要學上面,立番啲三要不三要…以爲行爲的指引。

法治也差天同地:法國的法治沿襲自拿破崙,自豪感絕不亞於香港。當衆摑總統既法國佬事隔1-2日就判緩刑,其寬鬆符合法國國情,但判案神速,非食晏3個鐘的法國習慣。反過來,港有啲前年既街頭勇士最遲要24年才開審。誠然,法國人侵犯元首的行爲須立即煞止;但港前年拉過成萬人,要逐一問訊、取證、排期、上庭…,法治大塞車。但涉案者要等3年先知有冇事,都幾煎熬。

疫情:G7合共捐10億劑俾中低收入國家,美國承擔一半。但中國至今應已捐咗好多,不妨公布個數字,唔好俾歐美攞嗮彩。看藝人大S開罵,台民果然不滿缺疫苗。G7好心,捐夠20%亦即大概500萬疫苗,俾巨救急啦。條件係:本土疫苗開打後,係市場上買番咁多,捐俾窮國。印度力壓了過多月後,本土顯著放緩(每日確診的官方數據由40萬跌到10萬)。但變種δ隨着僑民四圍走。大馬、尼泊爾爆疫;中國領嘢;英國反彈,要推遲4周鬆綁。且看下一個邊個中招。

1 則留言:

匿名 提到...

咁就要問:我們香港人何以不能效法緬甸和蘇丹,視死如歸?